Jordi Van Geert

New kids in town

Ik verkoop creativiteit. Dat is mijn ietwat filosofische opvatting van wat ik op dagdagelijkse basis doe. Uiteraard houdt mijn functie als account veel meer in dan dat, maar in mijn perceptie leunt die omschrijving het dichtst aan bij de realiteit. En het klinkt nog mooi ook.

Mijn interesse voor reclame ontstond al op jonge leeftijd. Het was dus een evidente keuze om Communicatiemanagement te gaan studeren. In mijn zoektocht naar een stageplaats sprak LDV United me enorm aan. Het vertrouwen en de kansen die ik er kreeg, bevestigden dat mijn gevoel juist zat. Zo heb ik bijvoorbeeld meegewerkt aan de bekroonde Borstfiguranten-campagne voor Kind & Gezin, waar ik nog steeds ontzettend trots op ben.

Om mijn kennis nog wat te verdiepen, besloot ik voor een master in de Strategische Communicatie te gaan. Ondertussen deed ik nog ervaring op bij een IT-bedrijf en bij het pasgeboren creative agency van twee vrienden. Na mijn studies was LDV United het eerste bedrijf waarbij ik aanklopte. Uiteindelijk ben ik in september kunnen starten bij hetzelfde bureau als waar ik ook mijn eerste stappen in de sector heb gezet!

Voor mij bestaat elke campagne uit een aanzienlijk aantal puzzelstukjes waarmee je als account rekening moet houden. De puzzel is pas compleet wanneer zowel het bureau als de klant fier en tevreden zijn. Wij omwille van het creatieve resultaat, de klant omwille van het commerciële resultaat. Mijn streefdoel is om die puzzel telkens weer gelegd te krijgen, zonder één ontbrekend stukje