Duval Guillaume haalt een mooie naam binnen: Jorian Vanvossel (ex-DDB Brussels, ex-These Days Y&R) zal er voortaan het strategisch departement leiden. Hij was mee verantwoordelijk voor klanten als BNP Paribas Fortis, Telenet, IKEA, Audi en bol.com. “Na een boeiende periode bij DDB, rees de opportuniteit om een icoon van de Belgische reclame te vervoegen. Bij Duval Guillaume kom ik terecht in een unieke vibe, die wordt gedragen door een warm team met de gedrevenheid om elke dag uitdagend werk te maken” licht Jorian Vanvossel toe. “In combinatie met de vooruitstrevende structuur van Publicis One is Duval Guillaume de komende jaren gewapend om klanten te doen groeien met resultaatgerichte campagnes op maat van merk én consument.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]