Joris Van der Plaetsen verlaat Publicis en vervoegt zich bij de rangen van Superkraft, waar hij de conceptueel-creatieve teammaat wordt van art director Zephir Veys. Van der Plaetsen werkte tot begin dit jaar bij Publicis en daarvoor bij onder meer bij Wieden+Kennedy Amsterdam.
“Ik hou enorm van de directheid en de hands-on mentaliteit waarmee hier gewerkt wordt. Tussen droom en daad staat weinig in de weg bij Superkraft. Concept en creatie gaan zo goed als hand in hand'. Ook films en reels - desnoods in maquette-vorm. Om die dan – vaak proactief – aan klanten en prospecten te gaan presenteren. Ze laten hier geen kansen liggen, just do it weet wel,” vertelt Joris Van der Plaetsen.
Bij Superkraft vindt hij creative director Peter Lissens terug, waarmee hij eerder al een content-tandem vormde bij verschillende &Koo agencies. Van der Plaetsen wordt bij Superkraft niet alleen art director. Hij zal er als director of photography mee zijn stempel drukken op het steeds toenemende volume van in-house geproduceerde moving content voor merken als Always, Pampers, Dash, Europ Assistance, Westtoer en het Europees Parlement.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]