Joris Van der Plaetsen verlaat Publicis en vervoegt zich bij de rangen van Superkraft, waar hij de conceptueel-creatieve teammaat wordt van art director Zephir Veys. Van der Plaetsen werkte tot begin dit jaar bij Publicis en daarvoor bij onder meer bij Wieden+Kennedy Amsterdam.
“Ik hou enorm van de directheid en de hands-on mentaliteit waarmee hier gewerkt wordt. Tussen droom en daad staat weinig in de weg bij Superkraft. Concept en creatie gaan zo goed als hand in hand'. Ook films en reels - desnoods in maquette-vorm. Om die dan – vaak proactief – aan klanten en prospecten te gaan presenteren. Ze laten hier geen kansen liggen, just do it weet wel,” vertelt Joris Van der Plaetsen.
Bij Superkraft vindt hij creative director Peter Lissens terug, waarmee hij eerder al een content-tandem vormde bij verschillende &Koo agencies. Van der Plaetsen wordt bij Superkraft niet alleen art director. Hij zal er als director of photography mee zijn stempel drukken op het steeds toenemende volume van in-house geproduceerde moving content voor merken als Always, Pampers, Dash, Europ Assistance, Westtoer en het Europees Parlement.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]