Joris Van der Plaetsen verlaat Publicis en vervoegt zich bij de rangen van Superkraft, waar hij de conceptueel-creatieve teammaat wordt van art director Zephir Veys. Van der Plaetsen werkte tot begin dit jaar bij Publicis en daarvoor bij onder meer bij Wieden+Kennedy Amsterdam.
“Ik hou enorm van de directheid en de hands-on mentaliteit waarmee hier gewerkt wordt. Tussen droom en daad staat weinig in de weg bij Superkraft. Concept en creatie gaan zo goed als hand in hand'. Ook films en reels - desnoods in maquette-vorm. Om die dan – vaak proactief – aan klanten en prospecten te gaan presenteren. Ze laten hier geen kansen liggen, just do it weet wel,” vertelt Joris Van der Plaetsen.
Bij Superkraft vindt hij creative director Peter Lissens terug, waarmee hij eerder al een content-tandem vormde bij verschillende &Koo agencies. Van der Plaetsen wordt bij Superkraft niet alleen art director. Hij zal er als director of photography mee zijn stempel drukken op het steeds toenemende volume van in-house geproduceerde moving content voor merken als Always, Pampers, Dash, Europ Assistance, Westtoer en het Europees Parlement.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]