Joris Van der Plaetsen verlaat Publicis en vervoegt zich bij de rangen van Superkraft, waar hij de conceptueel-creatieve teammaat wordt van art director Zephir Veys. Van der Plaetsen werkte tot begin dit jaar bij Publicis en daarvoor bij onder meer bij Wieden+Kennedy Amsterdam.
“Ik hou enorm van de directheid en de hands-on mentaliteit waarmee hier gewerkt wordt. Tussen droom en daad staat weinig in de weg bij Superkraft. Concept en creatie gaan zo goed als hand in hand'. Ook films en reels - desnoods in maquette-vorm. Om die dan – vaak proactief – aan klanten en prospecten te gaan presenteren. Ze laten hier geen kansen liggen, just do it weet wel,” vertelt Joris Van der Plaetsen.
Bij Superkraft vindt hij creative director Peter Lissens terug, waarmee hij eerder al een content-tandem vormde bij verschillende &Koo agencies. Van der Plaetsen wordt bij Superkraft niet alleen art director. Hij zal er als director of photography mee zijn stempel drukken op het steeds toenemende volume van in-house geproduceerde moving content voor merken als Always, Pampers, Dash, Europ Assistance, Westtoer en het Europees Parlement.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]