Na een intense en leerrijke periode bij Happiness zijn Jorrit Michiels en Debby De Ridder sinds begin september aan de slag bij VML in Antwerpen, opnieuw als creative content directors.
“We hebben - samen met ons geweldige contentteam - heel wat toffe projecten kunnen realiseren bij Happiness, onder meer voor Albert Heijn, Quick, Amplifon en VAD/De Druglijn. Nu was het tijd voor een nieuwe omgeving,” zegt Jorrit Michiels. “We raakten aan de praat met Sophie en Klaartje en hun enthousiasme over de nieuwe weg die VML inslaat, werkte aanstekelijk. Jorrit en ik hebben een duidelijke visie over wat content moet zijn, en dat sluit naadloos aan bij hoe het management van VML hierover denkt,” vult Debby De Ridder aan.
“Vanuit onze klanten en ook bij prospecten is er veel vraag naar kwalitatieve content waar hun doelgroepen ook écht willen naar kijken en luisteren. Alleen staan daar niet de grote productiebudgetten tegenover. Content vereist daarom een specifieke ‘makers-aanpak’, zodat we onze klanten de uitstekende kwaliteit kunnen bieden die ze van VML gewoon zijn, voor het juiste budget. Met Jorrit en Debby halen we een duo in huis dat die makersmentaliteit en -ervaring combineert met een straffe strategische visie over content,” reageert Sophie Steyaert, managing director bij VML.
Wouter Schikhof Head of Digital Strategy & Performance OMD
News / People
Om de digitale prestaties en transformatiemogelijkheden verder te versterken, treedt Wouter Schikhof toe […]
READ MOREOlivia Naudts wordt Head of Production bij AKQA Brussels
News / People
AKQA Brussels, voorheen bekend als FamousGrey, versterkt zijn positie als creatief bureau met […]
READ MOREBridgeneers blijft dubbele namen-trend volhouden met Michiel Mertens
News / People
Na in het verleden meerdere Toms, Thomassen, Sofie’s en Jorissen in huis te […]
READ MORE