Jude Law kiest voor Lexus

Lexus Europe kondigt vandaag een creatieve samenwerking met Hollywoodacteur en -producer Jude Law aan om 'The Life RX' te lanceren. De campagne - van het Londense bureau Freuds - is ontworpen om de nieuwe SUV van het merk, de Lexus RX model 2016, in de kijker te zetten. Jude Law en Lexus zullen volledig geïntegreerd samenwerken zodat consumenten zich kunnen laten onderdompelen in 'The Life RX' dankzij interactieve videografie en theater. Hij zal ook als ster optreden in een televisiespot, gefilmd aan de glamoureuze Franse Rivièra en in de prachtige heuvels van de Italiaanse streek Fiuggi.
De spot, die vanaf vandaag in een aantal landen in Europa op televisie wordt uitgezonden, vertelt het verhaal van een hotelbediende die de RX-sleutels van Law krijgt, plaatsneemt in de sterk gestileerde SUV en vertrekt voor een snelle en luxueuze reis. Doordat de film in de eerste persoon wordt verteld, wordt het publiek naar een snelle en opwindende nieuwe wereld gekatapulteerd. Wanneer de eigenzinnige knecht terugkeert naar het hotel, duikt Law op om zijn sleutels op te halen en stapt hij in de auto. Hij voelt onmiddellijk dat er iets veranderd is en rijdt doelbewust weg terwijl hij de hotelbediende, die slechts even van 'The Life RX' kon proeven, achterlaat. In België zal de spot deel uitmaken van een online campagne die in januari zal gevoerd worden.
https://www.youtube.com/watch?v=qF9NTslNGpY
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]