Jumbo en LDV United brengen eerbetoon aan legendarische La Rocca

Jumbo opent in 2023 de deuren van een nieuwe winkel in Lier, op het terrein van de iconische discotheek La Rocca, een zeer geliefde nachtclub in Vlaanderen. Een verwoestende brand zorgde vroeger dan gepland voor een definitief einde van de legendarische dancing. Uit sympathie voor de fans organiseert Jumbo in samenwerking met La Rocca een actie waar de dancing-liefhebbers kans maken op hun eigen stukje van de legendarische discotheek. Het definitieve afscheid van La Rocca werd door een brand vroeger dan verwacht ingeluid, en zorgde bij de fans voor een teleurstelling. Jumbo bedacht een actie om de liefhebbers van de voormalige discotheek een eigen herinnering aan La Rocca te schenken. Er werden 200 stenen vanuit het pand van de danstempel verzameld en gesigneerd door internationale en nationale top DJ’s die de herinnering aan La Rocca springlevend houden.
“Met deze actie tonen we aan dat we bij Jumbo niet simpelweg een supermarkt neerpoten, maar rekening houden met wat er leeft in de omgeving en onze klanten centraal stellen. Toen we met La Rocca spraken, was er meteen enthousiasme voor dit eerbetoon als uniek afscheid. Samen maken we nieuwe herinneringen, en we hopen dan ook iedereen - La Rocca-fans én anderen - te mogen verwelkomen in onze nieuwe winkel in Lier, die we in 2023 zullen openen,” zegt Peter Isaac, managing director Jumbo België.
Hoe deelnemen?
Wie graag (gratis) een gesigneerd limited-edition collectors item wil ontvangen, kan via een formulier op de website www.jumbo.com/larocca zijn of haar mooiste herinnering aan La Rocca delen. De 200 leukste inzendingen worden beloond met zo’n iconische steen. De actie start op donderdag 19 mei en loopt tot en met zondag 5 juni. De gelukkigen worden bekendgemaakt via een persoonlijke mail en kunnen op zaterdag 18 juni hun steen afhalen op een vooraf bepaalde locatie.
Credits
Client: Jumbo
Contacts: Nathalie Callewaert, Lore Van Tongerloo, Laura Valks-Piessens
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Dries De Wilde
Creation: Willem De Wachter
Head of design: Roel Craen
Graphic Design: Stijn Voeten
Motion Design: Niki Desiron
DTP: Sandra Wulffaert
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Frieke Trompet, Thomas Eyskens
Business Director: Marieken Maes
Account Director: Tom Thijs
Account Executive: Yaël De Wit, Julie De Preter
Production manager: May-Britt Verhoeven
PR: Team Lewis : Lise Schroë, Mailien Nguyen
Film production company: Diplomat
Executive Producer: Joachim Veyfeyken
Executive Producer: Erik Van Overloop
Photographer: Lichtwaas
Gaffer: Wim Temmerman
Postproduction: Uncanny
Set photographer: Dieter Daniëls
Productie artefact: Willy Hebbrecht - Soda bv
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]