Jupiler en BBDO gaan 100% voor 0%

Jupiler 0.0 is vanaf nu helemaal suikervrij. Om dat vieren, lanceerden Jupiler en BBDO een nieuwe reeks van 5 tv-spotjes (15 sec.). Daarin discussieert een groep vrienden over de nieuwe samenstelling van 0.0: 0% suiker, maar wel 100% biersmaak! De campagne werd gelanceerd op social media en op YouTube, en werd vanaf 16 november breed uitgezonden.
Credits
Client : Jupiler
Contacts : Maxime Pudzeis, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO Belgium
CD: Arnaud Pitz
CD: Sebastien De Valck
Creation: Louise Cornet
Creation: Loup Delpierre
Copy NL : Martijn Beckers
Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Marlies Neudt
Account Team: Lore Desmet, Lieselot De Fraine, Aurélie Thollebeek
Film Production Company: Caviar
Producers :Andreas Vermeulen, Thomas Hofman
Director: Frank Devos
Editor : BBDO productions, Neil Skeet
Sound Production: BBDO productions
Grading:Kene Illeghems
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]