Warm weer? Tour op de televisie? Om de zomer goed te starten, verbetert Jupiler je favoriete pint. "Want 25cl perfecte pils is gewoon nog beter als je 5cl extra krijgt." Voor zijn eerste Jupiler-campagne lanceert BBDO een reeks van negen spots per taal met typische en herkenbare momenten onder vrienden. De campagne wordt uitgerold via OOH, sociale media en in de winkels met als rode draad: 5cl extra om… om het even wat eigenlijk. Zoals een beslissing van de VAR te verbeteren. Of de hele wereld, als je het dan toch graag een beetje groter ziet. Is iedereen blij met 5cl extra? Wellicht niet. Is het bier te duur, dan is het niet goed. Maak je het omgerekend naar centiliter goedkoper, dan is het ook niet goed. Bon, daar zullen we eens een pintje op drinken, zeker?
Er zijn meer dan 2000 deelnemende cafés die … da’s graag gedaan.
Credits
Client: Jupiler
Contact : ArnaudHanset, Josse Peremans, Maxime Pudzeis
Agency: BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team : Louise Cornet & Loup Delpierre
Creative interns : Ophélie Blockmans & Louis De Paepe
Social creative : Maxime Andrien
Copywriter NL : Frederik Clarysse, Martijn Beckers, Jan Schraeyen
Head of RTV/Art Buyer: Patricia Van De Kerckhove
TV Producers : Marlies Neudt, Leslie Verbist
Strategy : Sofie Verstreken
Account team : Lore Desmet, Aurélie Thollebeek, Stephanie Van de Werff, Charlotte Rooseleer.
Production company : Caviar, BBDO Productions
Director : Frank Devos
Editor : Valentin Taminiau
Sound Production Company: BBDO Productions
Sound Engineer: Mathieu Schots