Jupiler, hologrammen weten waarom

Crea / Media / News

Jupiler campagne Clear channel Anvers

Jupiler pakt naar verluidt uit met een primeur in België en toont de nieuwe, strakke moderne look van haar blikje op de grootste outdoor holografische projectie ooit. De hallucinante creatie van maar liefst 9 op 13 meter is te bewonderen op een immense banner van 700m². Afgelopen woensdag kon het publiek het nieuwe Jupiler design ontdekken via een holografische projectie die geïntegreerd is in een banner van 700m² op de Oudevaartplaats, in hartje Antwerpen. Dit technologisch spektakel wordt op een indrukwekkende manier opgevoerd: een gigantisch hand toont het nieuwe blik vanuit verschillende perspectieven, terwijl het ijs losbarst om uiteindelijk buiten de banner te treden, op het dak van het gebouw. Het hele schouwspel is een waar technologisch hoogstandje en trekt de aandacht van talrijke voorbijgangers die het vol bewondering komen aanschouwen.

De actie vindt plaats tot 28 november in Antwerpen, en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Adrenaline Studio, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.« We hebben voor Urban Media gekozen om aan te kondigen dat de look van het favoriete bier van de Belgen wijzigt. De technologische stunt van deze gigantische holografische projecties doet de nieuwe identiteit van Jupiler alle eer aan. Door ons blikje te demonstreren via een verbluffende virtuele animatie, wordt de packaging extra dynamisch in vergelijking met een traditionele affichagecampagne. Bovendien verandert de nieuwe visuele look in een geanimeerd spektakel en krijgt de consument zo een innovatieve, pertinente dimensie te zien. Een geslaagd technologisch huzarenstukje, » aldus Corinne Verstraete, mediamanager AB InBev.