Jupiler loves Tomorrowland

Design / News

JUPI_COASTERSHet Belgische biermerk Jupiler en festival Tomorrowland zorgen dit jaar twee weekends lang voor één grote aaneenschakeling van hoogtepunten met kippenvel. De liefde voor muziek en kwaliteit inspireren de nieuwe partyslogan: 'Love every drop'.

Elke dance fan weet waar ‘the drop’ voor staat: de climax waar de dj naartoe werkt, waarbij iedereen zich verenigd voelt en het publiek samen volledig uit zijn dak gaat. Maar in de nieuwe campagne van Jupiler verwijst ‘the drop’ ook nog naar iets anders: de verfrissende jupilers waar festivalbezoekers van kunnen genieten.

« Met de Jupiler x Tomorrowland limited edition aluminium flesjes en blikjes kunnen festivalbezoekers sámen een hart vormen in plaats van alleen, » vertelt Jupiler marketing manager Dimitri Van Loock. « En dat zegt alles over de rol die wij als biermerk willen spelen; mensen samenbrengen. Dat gaan we overigens niet alleen tijdens het festival doen, maar al vanaf nu. De limited edition packs in de winkel en bars hebben een unieke code waarmee je dagelijks kans maakt op een duoticket voor een Tomorrowland experience. Ontdek in Boom onze Brewery en ervaar hoe Jupiler mee zorgt voor de magie. »

Creatief bureau The Communication Company uit Breda doet het hart van de Jupiler-campagne mee sneller slaan.

Ceo Cees Faes vult aan: « Jupiler is een trotse partner van Tomorrowland. En als favoriete biermerk van festivalbezoekers gaat Jupiler verder dan wat event partnership over het algemeen inhoudt. Het merk wil onderdeel zijn van de 'social conversation' en spreekt als geen ander biermerk de taal van de doelgroep.  Deze campagne geeft daar op een mooie manier een nieuwe invulling aan. »

GLORIFIERV3Dit jaar is het trouwens dubbele pret tijdens de 13de editie van Tomorrowland. Twee weekends zorgen er deze keer voor dat dubbel zoveel muziekliefhebbers de kans krijgen om erbij te zijn. Wie al wil voorproeven: de  Jupiler x Tomorrowland limited edition flesjes en blikjes zijn nu overal te vinden. Ook de campagne barst nu los op alle sociale media, tv en radio.