Jupiler, Maes en Gorden houden het proper

Voor het eerst in Wallonië besloten drie concurrerende bierproducenten hun krachten te bundelen in een campagne met een ambitieuze maatschappelijke doelstelling: de strijd tegen zwerfvuil. Vandaag hebben Gordon, Jupiler, Maes en de cel Wallonie Plus Propre hun campagne voorgesteld aan de Waalse Minister van Milieu Carlo Di Antonio.
De campagne, bedacht door LDV United, draait om twee visuals die op elkaar reageren: de eerste brengt een merkbier naar voren in een blikje, terwijl de tweede hetzelfde lege en verfrommelde blikje weergeeft en de consument oproept om het weg te gooien. De campagne zal van 20 tot 26 november zichtbaar zijn in de straten van verschillende steden, waaronder Luik, Morlanwelz, Seraing, Verviers, Waver, Gent, Antwerpen en Oostende.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]