Justin Sandee is gestart als hoofd sales bij bol.com Retail Media Groep. In zijn functie is Sandee verantwoordelijk voor de salesactiviteiten binnen de bol.com Retail Media Groep. De afgelopen drie jaar was Sandee manager Digitale Strategie B2B en Business Development bij SBS Broadcasting. Hier was hij verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten en het opzetten en uitvoeren van de online videostrategie voor zowel Sanoma als SBS in Nederland. Eerder vervulde hij bij SBS de functie van sales director Digitaal waar hij zorg droeg voor de digitale advertentiestrategieën, omzet en bedrijfsontwikkeling. Voor zijn aanstelling bij SBS was hij werkzaam bij Conversion Company, De Persgroep en PCM Media.
Bedrijven kunnen via bol.com Retail Media Groep gericht adverteren. Bol.com werkt hierbij nauw samen met de Ahold Delhaize Marketing & Media Groep zodat er voor adverteerders, zowel online als offline, maximale keuze ontstaat in doelgroepen en kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]