Justin Sandee is gestart als hoofd sales bij bol.com Retail Media Groep. In zijn functie is Sandee verantwoordelijk voor de salesactiviteiten binnen de bol.com Retail Media Groep. De afgelopen drie jaar was Sandee manager Digitale Strategie B2B en Business Development bij SBS Broadcasting. Hier was hij verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten en het opzetten en uitvoeren van de online videostrategie voor zowel Sanoma als SBS in Nederland. Eerder vervulde hij bij SBS de functie van sales director Digitaal waar hij zorg droeg voor de digitale advertentiestrategieën, omzet en bedrijfsontwikkeling. Voor zijn aanstelling bij SBS was hij werkzaam bij Conversion Company, De Persgroep en PCM Media.
Bedrijven kunnen via bol.com Retail Media Groep gericht adverteren. Bol.com werkt hierbij nauw samen met de Ahold Delhaize Marketing & Media Groep zodat er voor adverteerders, zowel online als offline, maximale keuze ontstaat in doelgroepen en kanalen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]