Ook tijdens de periode van het Autosalon maakt Beobank haar baseline “U bent goed omringd” waar: particulieren en professionals kunnen bij Beobank terecht voor een autolening (met scherpe rentevoet) en een autoverzekering (twee maanden gratis). J. Walter Thompson ontwikkelde een nieuwe visuele stijl voor deze campagne, die opvallend paars kleurt. Zo vormen de visuals voor de diverse producten en doelgroepen een coherent en herkenbaar geheel. Naast affichage en print omvat de campagne bannering, POS, social en pre-roll.
Credits:
Client: Beobank
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Account: Chris Rustin, Charline Luyckx
Photography: Jekyll n’ Hyde
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]