JWT en Beobank kleuren nog paarser

Ook tijdens de periode van het Autosalon maakt Beobank haar baseline “U bent goed omringd” waar: particulieren en professionals kunnen bij Beobank terecht voor een autolening (met scherpe rentevoet) en een autoverzekering (twee maanden gratis). J. Walter Thompson ontwikkelde een nieuwe visuele stijl voor deze campagne, die opvallend paars kleurt. Zo vormen de visuals voor de diverse producten en doelgroepen een coherent en herkenbaar geheel. Naast affichage en print omvat de campagne bannering, POS, social en pre-roll.
Credits:
Client: Beobank
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Account: Chris Rustin, Charline Luyckx
Photography: Jekyll n’ Hyde
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]