JWT en Beobank kleuren nog paarser
Ook tijdens de periode van het Autosalon maakt Beobank haar baseline “U bent goed omringd” waar: particulieren en professionals kunnen bij Beobank terecht voor een autolening (met scherpe rentevoet) en een autoverzekering (twee maanden gratis). J. Walter Thompson ontwikkelde een nieuwe visuele stijl voor deze campagne, die opvallend paars kleurt. Zo vormen de visuals voor de diverse producten en doelgroepen een coherent en herkenbaar geheel. Naast affichage en print omvat de campagne bannering, POS, social en pre-roll.
Credits:
Client: Beobank
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Account: Chris Rustin, Charline Luyckx
Photography: Jekyll n’ Hyde
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]