JWT en Beobank slaan alarm

Beobank gaat ver om haar baseline “U bent goed omringd” waar te maken. Naast geldzaken, beleggingen, leningen en verzekeringen zorgt Beobank nu ook voor de bewaking van uw huis of zaak met het alarmsysteem Beobank Home Secure. Walter Thompson Brussels ontwikkelde de campagne voor deze productlancering, die onder meer affichage, print, radio, POS en bannering omvat. De visuele stijl die JWT creëerde voor de vorige Beobank campagne wordt consequent doorgetrokken.
Beobank Home Secure wordt gelanceerd tijdens Batibouw. Daar kunnen bezoekers via een leuke animatie kennismaken met het totale woningaanbod van Beobank, dat naast het alarmsysteem uit een woningverzekering, een woonkrediet en een renovatiekrediet bestaat.
Credits:
Client: Beobank
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Account: Chris Rustin, Charline Luyckx
Photography: Jekyll n’ Hyde
Sound studio: Studio THINKNTALK
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]