Kan geeft Collibri nieuwe kleuren

Collibri Foundation, een initiatief van Colruyt Group, steunt vormingsprojecten voor jongeren in moeilijke situaties. Zowel in België als in ontwikkelingslanden. Met een focus op onderwijs hebben ze een zevental projecten lopen in binnen- en buitenland. Die willen ze graag onder de aandacht brengen bij partners en consumenten. De rebranding van Colruyt Group was de perfecte aanleiding om ook de identiteit van Collibri Foundation wat op te frissen. Een taak voor Kan Design & Brand Management. Het nieuwe logo was het vertrekpunt. Omdat Collibri Foundation genoemd is naar het bekende vogeltje sprak het voor zich dat het symbool zou blijven van de organisatie. Het logo werd opgefrist om beter bij de nieuwe stijl van Colruyt Group te passen en het idee achter Collibri Foundation nog beter te verbeelden. De identiteit van verpakking en merk werd doorgetrokken in een PowerPoint-presentatie die de leden van de organisatie gebruiken om hun projecten voor te stellen aan relaties en partners. De bouwstenen van de nieuwe Colibri identiteit werden gelegd, ook voor leaflets en andere informatiedragers. De focus op de storytelling en het karakter van de foundation geven kleur aan dit project. Binnenkort is het resultaat te zien in de winkels.
Tezelfdertijd bouwde Kan voor diezelfde Colruyt Groep een nieuwe website met daarom alle duurzaamheidsprojecten van het bedrijf: http://www.simplysustainable.com/home/
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]