Kanaal Z onderzoekt digitale massacommunicatie

Digitale technologie verandert in sneltempo onze economie en onze samenleving. Ze zorgt ook voor heel wat nieuwe kansen en zal de volgende jaren een van de sterkste motoren zijn van groei, welzijn en een hoger rendement. De nieuwe reeks Z-Hybrid op Kanaal Z en Canal Z focust op de veranderingen die digitale technologie met zich meebrengt voor massacommunicatie. Vanaf donderdag 2 februari worden enkele sterke cases uitgelicht die inspirerend kunnen zijn voor het brede bedrijfsleven. Het themaprogramma laat ook experts aan het woord over digitalisering van communicatie.
Hoe sturen grote ondernemingen hun communicatie bij? Welke accenten leggen ze? Hoe combineren ze papieren en digitale dragers om hun eindklanten optimaal van dienst te zijn? En wat levert dit op als win-win voor zowel de klant als de onderneming zelf? Op die vragen krijgt u een antwoord in Z-Hybrid. Deze nieuwe reeks wordt gerealiseerd in samenwerking met Group Joos, en haar divisie Joos Hybrid (het vroegere ComsMail).
Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]