Kanaal Z onderzoekt digitale massacommunicatie

Digitale technologie verandert in sneltempo onze economie en onze samenleving. Ze zorgt ook voor heel wat nieuwe kansen en zal de volgende jaren een van de sterkste motoren zijn van groei, welzijn en een hoger rendement. De nieuwe reeks Z-Hybrid op Kanaal Z en Canal Z focust op de veranderingen die digitale technologie met zich meebrengt voor massacommunicatie. Vanaf donderdag 2 februari worden enkele sterke cases uitgelicht die inspirerend kunnen zijn voor het brede bedrijfsleven. Het themaprogramma laat ook experts aan het woord over digitalisering van communicatie.
Hoe sturen grote ondernemingen hun communicatie bij? Welke accenten leggen ze? Hoe combineren ze papieren en digitale dragers om hun eindklanten optimaal van dienst te zijn? En wat levert dit op als win-win voor zowel de klant als de onderneming zelf? Op die vragen krijgt u een antwoord in Z-Hybrid. Deze nieuwe reeks wordt gerealiseerd in samenwerking met Group Joos, en haar divisie Joos Hybrid (het vroegere ComsMail).
Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]