Kantar rijkelijk aanwezig op PUB Luxury Experience

News / People

Het is bijna zover: op 31 januari staat bij PUB en partners DS Automobiles en Roularta Media alles in het teken van luxe. De Club van Lotharingen wordt voor de allereerste PUB Luxury Experience omgetoverd tot de ontmoetingsplek en spreekbuis van de Europese luxesector. Enkele toonaangevende spelers zullen er het woord nemen over hun marketing, of het nu gaat over juwelen, parfum of wagens.

Het marketing insights- en consultingbedrijf Kantar vuurt ineens twee internationale sprekers op u af: regional chief transformation officer Stefan Schmelcher en branding specialiste Silvia Adreani.

Stefan Schmelcher is afkomstig uit Duitsland en adviseert merken wereldwijd over hun klant- en merkbeleving. Hij is adviseur voor bedrijven doorheen alle stappen van de customer experience waardeketen en ging tijdens zijn carrière al in overleg met enkele van de grootse merken wereldwijd uit verschillende sectoren, waaronder consumentenproducten, retail en luxe. Zijn Italiaanse collega Silvia Adreani heeft dan weer een echte passie voor luxemerken, die ze bij Kantar Italy inzet om er meer expertise over de luxewereld te vergaren. Ze staat ook aan het hoofd van Kantar Italy Trends Practice.

Inschrijven voor de PUB Luxury Experience kan nog steeds.