Kantar TNS en Qualtrics stellen de klant voorop

Kantar TNS en Qualtrics, leider in ervaringsbeheer, gaan een wereldwijde samenwerking aan om organisaties te helpen hun klanten centraal te stellen in hun bedrijf. De strategische alliantie brengt Kantar's wereldwijde netwerk van klantbelevingsonderzoek, end-to-end platformimplementatie, slimme analyse en activering samen met het Qualtrics Experience Management PlatformTM, 's werelds enige geïntegreerde ervaringsoplossing.
De samenwerking zal klanten een holistische klantervaring bieden, geleverd door middel van geïntegreerde technologie, om klantinzichten te identificeren, optimaliseren en activeren voor langdurige betrokkenheid en maximaal rendement. Bovendien zal de samenwerking ook nieuwe voordelen bieden, waaronder toegang tot merkinzicht, consumentengegevens, marktvergelijkingen en industriële intelligentie.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]