Kantar TNS en Qualtrics, leider in ervaringsbeheer, gaan een wereldwijde samenwerking aan om organisaties te helpen hun klanten centraal te stellen in hun bedrijf. De strategische alliantie brengt Kantar's wereldwijde netwerk van klantbelevingsonderzoek, end-to-end platformimplementatie, slimme analyse en activering samen met het Qualtrics Experience Management PlatformTM, 's werelds enige geïntegreerde ervaringsoplossing.
De samenwerking zal klanten een holistische klantervaring bieden, geleverd door middel van geïntegreerde technologie, om klantinzichten te identificeren, optimaliseren en activeren voor langdurige betrokkenheid en maximaal rendement. Bovendien zal de samenwerking ook nieuwe voordelen bieden, waaronder toegang tot merkinzicht, consumentengegevens, marktvergelijkingen en industriële intelligentie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]