
In de campagnevideo worden de producten op onconventionele manier gebruikt in een situatie die juist herkenbaar is voor jonge mensen. Met de video haalt Vice België Kärcher uit de omgeving waar de consument de producten normaal denkt te vinden – tuinen en oprijlanen in buitenwijken – en plaatst deze in een verrassende urban omgeving die aansluit bij de leefcultuur van jonge mensen. In de video geeft Sam Scarpulla, een Belgische straatkunstenaar, het Louis Moricharplein in Brussel een tijdelijke makeover. Het plein is het kleurrijke hart van de buurt en een plek waar zowel jong als oud samenkomen. Scarpulla creëert op dit plein een symbolisch hart en vervangt zijn gebruikelijke schilderskwast door de Kärcher-hogedrukreinger. Tot slot verwijdert hij met speels gemak de eigen creatie, gebruik makend van dezelfde toestellen. Bart Hullebroek, marketingmanager Kärcher: “Een merk leeft en ademt zoals de mensen in een stad. Deze campagne weerspiegelt de dynamiek en diversiteit van Kärcher. De expertise van Vice België helpt Kärcher in het bereiken van jonge mensen en met hen een relatie op te bouwen.”
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]