Karina Jacobus volgt Michel Mabille op bij regie Produpress

De media ondergaan, net als vele andere sectoren, grote veranderingen. In die context voert ook ProduPress een transformatie door en herdefinieert het bedrijf zijn ambities om zijn positie van marktleider in de auto- en immosector te versterken. Een grote kans én een grote uitdaging, maar alle ingrediënten zijn voorhanden om er een succes van te maken. Karina Jacobus, 39 jaar, volgt Michel Mabille op, die meer dan tien jaar aan het hoofd stond van de ProduPress-regie. Karina Jacobus heeft gewerkt voor bedrijven als Truvo, Bisnode en Roularta, waar ze wist op te klimmen in de hiërarchie en de nodige expertise heeft opgedaan voor deze functie. "Karina heeft goed begrepen welke kans schuilt in de First Party Data Owners. Onze platformen Le Moniteur Automobile, AutoGids, AutoWereld, Autoscout24 en Immoweb bereiken het merendeel van de kopers in hun segment. De integratie, de betrokkenheid en de activering van onze gekwalificeerde doelgroepen bieden enorme mogelijkheden", zegt Jean-Charles Malherbe, CEO van ProduPress.
Karina Jacobus' opdracht bestaat erin om de transformatie te versnellen en te beantwoorden aan de nieuwste markttrends. "Ik ben heel blij dat ik de overstap kon maken naar ProduPress, de leider in zijn marktsegment. De ambities zijn groot, maar de fundamenten die Michel met het commerciële team heeft gelegd, vormen een ideale basis om onze waardepropositie te versterken. Voor onze eigen sites moet ProduPress zijn positie bevestigen als digitale partner van de automerken voor de verkoop van auto's en mobiliteitsdiensten", zegt Karina Jacobus.
Karina begon haar functie bij ProduPress op 5 oktober en Michel Mabille zal de overgang verzekeren tot eind november. "Michel heeft zijn stempel op het bedrijf gedrukt door de regie te internaliseren, een innovatief media-aanbod op te bouwen, langetermijnrelaties met de merken en hun bureaus te ontwikkelen en een hoogwaardig team uit te bouwen. We zijn hem daarvoor zeer erkentelijk," licht Jean-Charles Malherbe toe. Karina Jacobus maakt dus een vliegende start met versterkte verwachtingen op de gespecialiseerde media aangezien er in 2021 geen Autosalon is.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]