Katholieke Landelijke Jeugd zegt Hélaba

News provided by MediaSpecs: Hélaba is het nieuwe magazine van de Katholieke Landelijke Jeugd (KLJ). Het is een luxueus bookazine van 68 pagina’s op maat van de KLJ-leden en gaat in elke editie op zoek naar boeiende verhalen en interessante weetjes. Vier keer per jaar zal Hélaba in de 17.000 brievenbussen vallen van de 22.000 KLJ-leden. Het eerste exemplaar zal verschijnen op 16 september. Met een verscheidenheid aan reportages, interviews en KLJ-nieuws zal Hélaba zowel de KLJ-leden als hun omgeving weten te boeien. Het doet hierbij een beroep op actuele thema’s, BV’s met een mening en de KLJ-er met een inspirerend verhaal. Trevi Plus is de reclameregie van het magazine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]