Kathy Vandevelde aan boord bij STIB-MIVB

Kathy Vandevelde is sinds maart de nieuwe head of employer branding van STIB-MIVB, dat intussen meer dan 10.000 werknemers telt. Vandevelde heeft een interessante carrière achter de rug: ze werkte eerder voor IP en later ook voor Clear Channel.
"Het onderdeel employer branding van de MIVB maakt rechtstreeks deel uit van HR-afdeling. Het is de afdeling waar we onze identiteit en merkstrategie als werkgever bepalen en ervoor zorgen dat we aantrekkelijk zijn voor talent," klinkt het bij Vandevelde. "Nauw verbonden met onze missie en onze bedrijfscultuur definiëren we onze EVP (Employer Value Proposition) en brengen we in kaart wat we onze werknemers te bieden hebben. We willen een employer of choice zijn. We verzorgen bovendien ook jobdays, begeleiden jonge starters en staan voortdurend in contact met opleidingsinstanties en scholen."

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






