Kathy Vandevelde is sinds maart de nieuwe head of employer branding van STIB-MIVB, dat intussen meer dan 10.000 werknemers telt. Vandevelde heeft een interessante carrière achter de rug: ze werkte eerder voor IP en later ook voor Clear Channel.
"Het onderdeel employer branding van de MIVB maakt rechtstreeks deel uit van HR-afdeling. Het is de afdeling waar we onze identiteit en merkstrategie als werkgever bepalen en ervoor zorgen dat we aantrekkelijk zijn voor talent," klinkt het bij Vandevelde. "Nauw verbonden met onze missie en onze bedrijfscultuur definiëren we onze EVP (Employer Value Proposition) en brengen we in kaart wat we onze werknemers te bieden hebben. We willen een employer of choice zijn. We verzorgen bovendien ook jobdays, begeleiden jonge starters en staan voortdurend in contact met opleidingsinstanties en scholen."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]