Kathy Vandevelde aan boord bij STIB-MIVB

Kathy Vandevelde is sinds maart de nieuwe head of employer branding van STIB-MIVB, dat intussen meer dan 10.000 werknemers telt. Vandevelde heeft een interessante carrière achter de rug: ze werkte eerder voor IP en later ook voor Clear Channel.
"Het onderdeel employer branding van de MIVB maakt rechtstreeks deel uit van HR-afdeling. Het is de afdeling waar we onze identiteit en merkstrategie als werkgever bepalen en ervoor zorgen dat we aantrekkelijk zijn voor talent," klinkt het bij Vandevelde. "Nauw verbonden met onze missie en onze bedrijfscultuur definiëren we onze EVP (Employer Value Proposition) en brengen we in kaart wat we onze werknemers te bieden hebben. We willen een employer of choice zijn. We verzorgen bovendien ook jobdays, begeleiden jonge starters en staan voortdurend in contact met opleidingsinstanties en scholen."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]