Kathy Vandevelde is sinds maart de nieuwe head of employer branding van STIB-MIVB, dat intussen meer dan 10.000 werknemers telt. Vandevelde heeft een interessante carrière achter de rug: ze werkte eerder voor IP en later ook voor Clear Channel.
"Het onderdeel employer branding van de MIVB maakt rechtstreeks deel uit van HR-afdeling. Het is de afdeling waar we onze identiteit en merkstrategie als werkgever bepalen en ervoor zorgen dat we aantrekkelijk zijn voor talent," klinkt het bij Vandevelde. "Nauw verbonden met onze missie en onze bedrijfscultuur definiëren we onze EVP (Employer Value Proposition) en brengen we in kaart wat we onze werknemers te bieden hebben. We willen een employer of choice zijn. We verzorgen bovendien ook jobdays, begeleiden jonge starters en staan voortdurend in contact met opleidingsinstanties en scholen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]