Vorige vrijdag op de Creative Belgium Awards kregen we hoog bezoek met Sociaal Incapabele Michiel namens Var, YoungDogs en Lucy. En die had dit jaar een speciale aankondiging mee. Jong creatief talent werd uitgedaagd om na te denken over een radiospot die het medium radio op de kaart kan zetten bij marketeers.
Hierbij kwamen Katrien Potters en Alessio De Looze als winnaars uit de bus met hun concept ‘Mannekes! Papa?’. Zij mochten op het podium hun Var Puppy Prize in ontvangst gaan nemen. En mogen samen met YoungDogs binnenkort mee naar Cannes! De top 3 werd aangevuld door Lynn Laenen en Steffy Bertels van LDV United en Mona Demyttenare (student Hyper Island). De jury was het unaniem eens over het hoog niveau in radio dat jong creatief wist af te leveren.
Kortom, YoungDogs, Lucy en Var mogen terugkijken op een geslaagde eerste editie van The Var Puppy Prize.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]