Vorige vrijdag op de Creative Belgium Awards kregen we hoog bezoek met Sociaal Incapabele Michiel namens Var, YoungDogs en Lucy. En die had dit jaar een speciale aankondiging mee. Jong creatief talent werd uitgedaagd om na te denken over een radiospot die het medium radio op de kaart kan zetten bij marketeers.
Hierbij kwamen Katrien Potters en Alessio De Looze als winnaars uit de bus met hun concept ‘Mannekes! Papa?’. Zij mochten op het podium hun Var Puppy Prize in ontvangst gaan nemen. En mogen samen met YoungDogs binnenkort mee naar Cannes! De top 3 werd aangevuld door Lynn Laenen en Steffy Bertels van LDV United en Mona Demyttenare (student Hyper Island). De jury was het unaniem eens over het hoog niveau in radio dat jong creatief wist af te leveren.
Kortom, YoungDogs, Lucy en Var mogen terugkijken op een geslaagde eerste editie van The Var Puppy Prize.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]