Coca-Cola en Katy Perry hebben een nieuw muzikaal project gelanceerd met een positieve boodschap voor de wereld. De twee iconen hebben de krachten gebundeld voor een remix van het nummer ‘Resilient’, wat veerkrachtig betekent en afkomstig is van het nieuwe album Smile van Katy Perry. De remix, een positief en inclusief nummer, is tot stand gekomen in samenwerking met DJ en producer Tiësto en de vocals van zangeres en rijzende ster Aitana.
Het nummer werd op 13 november voor het eerst gespeeld op BBC Radio 1’s ‘Best New Pop’. Ook de bijbehorende film, geregisseerd door Chloe Wallace, ging intussen in première. De film past helemaal binnen de positieve uitstraling en optimistische boodschap van Coca-Cola om meer open te zijn.
“Voor mij draait deze boodschap om het overkomen van uitdagingen. Het nummer ‘Resilient’ sluit daar wat mij betreft perfect op aan, omdat veerkrachtig zijn betekent: opstaan wanneer je bent gevallen, groeien na een mislukking en die uitdaging overwinnen,” legt Katy Perry uit. “De eenheid die Aitana in het nummer heeft gebracht is geweldig. Doordat ze het belang van veerkracht als groep laat zien, zet zij de boodschap kracht bij. Het gaat niet altijd alleen om persoonlijke groei, maar nog meer dan dat om gezamenlijke groei!”
Walter Susini, Europe head of marketing bij Coca-Cola, vult aan: “Coca-Cola zet zich al 136 jaar in voor het samenbrengen van mensen wereldwijd. In reactie op de huidige crisis hebben we 'Open' gelanceerd. Met deze campagne laten we zien hoe de wereld is veranderd en tonen we extra waardering voor dingen die voorheen eigenlijk voor lief werden genomen. Nu het einde van 2020 in zicht komt, vinden wij het tijd om samen met Katy Perry een positieve en opbeurende boodschap te brengen, met name voor de jongere generatie. Door de lockdown hebben jonge mensen veel belangrijke momenten moeten missen, van bijvoorbeeld hun diploma-uitreiking tot het gewoon gezellig samenzijn met vrienden. We dragen dit nummer dan ook aan hen op.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]