KBC en TBWA zijn klaar voor de toekomst

Crea / News

kbcDe wereld om ons heen blijft veranderen: denk maar aan de opmars van zonnepanelen, elektrische wagens en de vele nieuwe samengestelde gezinnen. Wat er nog allemaal op ons afkomt, kan niemand voorspellen. Maar de recente campagne van TBWA wil in ieder geval tonen dat de verzekeringen van KBC er klaar voor zijn.

Heeft u zich al eens afgevraagd of de laadkabel van uw elektrische wagen wel verzekerd is? En uw pluskinderen, zijn die ook gedekt? En wat als het paard van de Sint uw zonnepanelen stuk trapt? Of de bal van uw minder brave buurjongen? TBWA illustreert in zijn laatste campagne die op radio, televisie en online loopt, de nieuwe zorgen die onze constant veranderende samenleving met zich meebrengt. En hiermee tonen ze vooral aan dat KBC over alles al heeft nagedacht.

Credits:
Brand: KBCCampaign Title: KBC Verzekeren
Single or campaign:  Campaign
Media: TV, Radio, Social, Bannering, Print, Kantooraffichage, POS
Creative Director: Jan Macken
Creative Team: Thomas De Vreese, Menno Buyl, Chiara De Decker, Paul Van Oevelen, Greg Van Buggenhout
Account team: Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts
TV & Radio production team: Saké
TV production house: Caviar
Bannering: Digital Craftsmen
Client: Valérie Bracke, head of Brand & Communication KBC