Hockey heeft de afgelopen jaren een ongelofelijke vooruitgang geboekt in België. Denk maar aan het succes van onze Red Lions en Red Panthers. Het vorige seizoen werden er zelfs 6 nieuwe clubs opgericht en kwam er 5.000 nieuwe spelers bij, een bewijs van de hoge kwaliteit van de opleidingscentra. Daarom zal ons land in januari de finale van de Euro Indoor organiseren in Antwerpen. De ideale gelegenheid om ook indoor hockey eens in de schijnwerpers te stellen.
Voor de uitwerking van de campagne klopte de Koninklijke Belgische Hockey Bond (KBHB) aan bij Tramway21, dat voor de gelegenheid graag zijn sporttruitje bovenhaalde. Het doel? Indoor hockey even aanlokkend maken als zijn grote zus in open lucht en het behandelen als eigen discipline: een sport die technischer, sneller en feestelijker is. Het bureau ging daarom op zoek naar een nieuwe grafische stijl, een krachtiger ontwerp dat het vrijetijdsimago van indoor hockey helemaal moest wegwerken, vergezeld door de call-to-action « I’m In: Are You In(door) ? ».
Credits:
Client: ARBH - KBHB
Contacts: Denis Van Damme, Patrick Van den Berghe, Justine Mahiat
Agency: Tramway21
Strategy & Account: François Daubresse & Sybil Collignon
Creation: Marco Calant & Maud Samaha
Graphical Artwork: Shanti Botman & Lilas Heinix
Production Company: Lapino Albino
Photos: Thomas Van Den Driessche @ Studio Fifty Fifty
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]