Omdat emancipatie en vrijheid helemaal niet gegarandeerd zijn voor mensen van de wereldwijde LGBTI-gemeenschap, is er f̶o̶r̶b̶i̶d̶d̶e̶n̶ colours, een nieuw initiatief, gehost door de Koning Boudewijnstichting. Een campagne, uitgewerkt in samenwerking met 20something, is bedoeld om u te laten nadenken over de behoeften, de vooruitgang en de immense hoeveelheid werk die in het streven naar gelijkheid en inclusie in het verschiet ligt.
Meer informatie vindt u op forbidden-colours.com.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]