KBS en 20something pakken uit met forbidden colours

Omdat emancipatie en vrijheid helemaal niet gegarandeerd zijn voor mensen van de wereldwijde LGBTI-gemeenschap, is er f̶o̶r̶b̶i̶d̶d̶e̶n̶ colours, een nieuw initiatief, gehost door de Koning Boudewijnstichting. Een campagne, uitgewerkt in samenwerking met 20something, is bedoeld om u te laten nadenken over de behoeften, de vooruitgang en de immense hoeveelheid werk die in het streven naar gelijkheid en inclusie in het verschiet ligt.
Meer informatie vindt u op forbidden-colours.com.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]