Het Antwerps bureau Done by Friday haalt straf strategisch talent binnen. Kendy Smits (ex-Darwin BBDO) versterkt sinds kort het team en zal er de rol van strategisch directeur uitvoeren. Kendy Smits: “Na een aantal jaren bij Darwin BBDO gewerkt te hebben en daar de digitale afdeling uitgebouwd te hebben, was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Eentje met wat meer rock’n roll. Done by Friday is een jong bureau maar eentje met grootse ambities en daar hou ik van.”
Sven Boelpaep (partner Done by Friday): “Het was voor ons een zeer belangrijke zet om Kendy binnen te halen bij Done by Friday. Niet alleen omwille van haar capaciteiten als strateeg, maar ook en vooral haar maturiteit, ervaring en kwaliteiten als interne coach zullen ons bureau eens te meer in de juiste richting verder laten groeien.”
“Daarom wordt het als strategisch directeur mijn taak om niet alleen de klanten maar ook het bureau zelf strategisch uit te dagen, te ondersteunen en te versterken.” aldus Kendy. “Het is essentieel dat ik niet alleen het merk begrijp, maar ook de mensen erachter: het team dat erop werkt en natuurlijk de consument. Ik wil weten waarom mensendoenwat ze doen, wat hun gedragisen hoe ikdat kan veranderen.Ik probeer steeds te werken met de blik van een outsider en de gedrevenheid van een insider.”