Kenneth De Decker is CEO en aandeelhouder Loop'd

News / People

Loop’d, het Antwerpse bedrijf actief in het Out-of-Home-segment met digitale spiegels, viert in maart 2022 haar vijfde verjaardag. Na twee jaar, gevuld met uitdagingen dankzij corona, versterkt het bedrijf zich in haar structuur. Kenneth De Decker, sinds 2017 al aan de slag bij Loop’d, wordt doorgeschoven als nieuwe aandeelhouder én CEO.

Sinds 2020 kende het bedrijf heel wat uitdagingen. Dankzij de groei de laatste jaren in sectoren zoals horeca, sport én events, kende het een rollercoaster aan sluitingen — heropeningen en aanpassingen.

Als groeiende kmo, en in de steeds veranderende wereld van media, is het belangrijk om een standvaste speler te zijn. Het Out-of-Home-segment heeft zwaar onder druk gestaan in de afgelopen periode. En in tijden van crisis, kent men ook zijn krachten. Daarom, om de structuur van het bedrijf te versterken, verwelkomt Loop’d een nieuwe aandeelhouder én CEO. Het is ook geen onbekende voor het bedrijf, want huidig COO Kenneth De Decker (sinds 2017, bij de start, aan boord) versterkt de fundering van het bedrijf.

“Corona is de grootste uitdaging uit mijn leven geweest: privé en professioneel,” zegt De Decker. Desondanks alles dat er gebeurd is en de vele kopzorgen blijft Loop’d een merk dat sterk is en enorm veel groeipotentieel heeft. En vooral: het brengt een glimlach op mijn gezicht. Samen met de andere twee aandeelhouders gaan we het groeitraject opnieuw uitstippelen om zo de blijvende referentie te zijn in out-of-home reclame.”

Ook Tom Herrijgers, founder van Loop’d en Marbles, is blij met de keuze. In al onze bedrijven is het belangrijk om een sterke fundering te hebben, om zo te zorgen voor gelukkige mensen. Kenneth is er sinds de start van Loop’d bij en heeft zich de laatste twee jaar in bochten moeten wringen om Loop’d boven water te houden. Zijn keuze om mee in het bedrijf te stappen, betekent een sterke verankering en een positief signaal naar ons netwerk toe. In de filosofie van onze bedrijvengroep past ook de switch naar CEO perfect, zodat het bedrijf verder op zichzelf kan bouwen.”

Het vijfjarig bestaan van Loop’d wordt gekenmerkt door een verdere groei in locaties en campagnes, zodat het netwerk ook kan uitbreiden — wat dan weer het partnership met Child Focus verder op de kaart zal zetten.