Kenny Vermeulen wordt Creative Director Duke & Grace

News / People

Duke & Grace zet naast strategie en technologie ook fors in op creativiteit. Dat maakt het fullservicebureau duidelijk door Kenny Vermeulen, eerder creative content director bij Happiness, aan boord te halen als creative director. Daarnaast brengt het bureau ook extra ervaring aan boord in haar designteam met Hubertus Damme, voordien aan de slag bij Toykyo, en staan Sylvie Demeestere en Barbara Boens paraat als creative project managers om klanten te begeleiden naar succes.

Vanaf 1 juli 2021 versterkt Kenny Vermeulen dus de rangen van Duke & Grace. Hij is alvast erg enthousiast: “Wie mij kent, weet dat ik verliefd ben op creativiteit en uitdagingen, zowel privé als professioneel. Deze job kwam voor mij op het juiste moment. Daarom grijp ik deze kans met beide handen. Ervaring als creative deed ik op bij Emakina en bij Happiness als director. Bovendien boeit het digitale aspect mij enorm. Zo beheer ik in mijn ‘vrije’ tijd het satirische sportproject Ministerie Van Sport met een aantal vrienden en ben ik de oprichter van rotation curation Twitter-account Belgiumers, waarbij wekelijks een andere opmerkelijke Belg de schoonheid van ons prachtige land deelt. Vanuit mijn nieuwe job als creative director bij Duke & Grace hoop ik met het team duurzame digitale en creatieve oplossingen te bedenken voor onze klanten. Ik kijk er alleszins enorm naar uit!”

Ook haalt het fullservicebureau meer senioriteit binnen in haar designteam met de aanwerving van Hubertus Damme. Damme deed ervaring op bij ToyKyo waar hij onder meer werkte voor Nike, Red Bull, Pukkelpop en Duvel Moortgat. Daarnaast werft het bedrijf ook twee nieuwe creative project managers aan om klanten te begeleiden en hun projecten in goede banen te leiden: Sylvie Demeestere, eerder aan de slag als project coordinator bij Animotions, en Barbara Boens, die haar strepen verdiende als project manager bij StoryMe.