Kerstkonijntje wenst ons nu al vrolijk Pasen voor Proximus

Crea / News

SILK bedacht een kerstcampagne voor Proximus met een opvallend kerstkonijntje in de hoofdrol. Het schattige diertje wenst ons nu al een ‘Vrolijk Pasen’. Iets te snel? Net als het netwerk van Proximus. De campagne is te zien op een metershoge mural in Brussel, digitale OOH en op social.

Hoe zit dat precies? Wie dit eindejaar al voorbij Herrmann-Debroux reed in Brussel, merkte allicht het schattige kerstkonijntje op met de opvallende headline: Happy Easter. Proximus wenst ons deze eindejaar periode dus geen gelukkig nieuwjaar, maar een Vrolijk Pasen. Een - iets te snelle - boodschap met een knipoog, die verwijst naar al even snelle netwerk van Proximus. De campagne waarin een schattig kerstkonijntje ons al een eerste Paasei schenkt – is te zien op een metershoge mural in Brussel, in DOOH en op social.

Credits

Client: Proximus
​Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans

Agency: FamousGrey ​ (as part of SILK)
​Creative Director: Peter Ampe
​Creative team: John Benois & Kenn Van Lijsebeth
​Copywriter FR: Zoé De Priester
​CSD: Catherine De Block
​Account Director: Audrey Semal
​Account Manager: Geoffrey Delhoux
​Account Executive: Naomi Reynaerts
​Graphic Designer: Elsa Gervais, Eleonore Laurent
​Motion Designers: Sacha Lempereur, Bent Stevens
​Desktop publisher: Franco Scaramuzza

Media Agency : Essence Mediacom (as part of SILK)

Foto's tijdens en na: