
Kevin Liefooghe
Kevin Liefooghe versterkt het audiovisuele team van Mindshare. Hij startte zijn carrière als stagiair bij Space. Na 3 maand, zette hij zijn professionele loopbaan verder bij Dentsu Aegis Network als TV buyer. Vervolgens belandde hij bij OMD als audiovisual buyer. Doorheen de laatste drie jaar heeft Kevin Liefooghe ervaring opgedaan in TV en radio en dat zal hij verder kunnen uitbouwen bij Mindshare. Hij heeft op een brede waaier aan klanten gewerkt (Reckitt Benckiser, Renault-Nissan, Pepsico, Bacardi Martini) en is dankzij zijn complementaire kennis in TV en radio een volwaardige versterking in het audiovisueel team van Mindshare.
Vanaf mid februari gaat hij aan de slag bij Mindshare. Kevin Liefooghe: “Het is met volle overtuiging dat ik mij verder wil ontwikkelen samen met het team van Mindshare. Ik kijk ernaar uit om met een frisse kijk de challenges van de alsmaar veranderende kijk- en luistergewoontes in dit snel wijzigend medialandschap aan te gaan."
Gino Baeck: “In lijn met de groei van Mindshare breiden we graag ons team verder uit met gemotiveerde werknemers. Kevin zijn eerste dagen waren een deelname aan een seminarie en teambuilding van de groep. Een betere introductie kon Kevin niet wensen en het mag gezegd worden dat de integratie vlot verliep.”