Keytrade Bank en Federate gaan vissen op eenden

Keytrade Bank lanceert vandaag zijn televisiespot voor zijn nieuwe online hypothecair krediet KEYHOME. Daarin drijft de bank met de nodige humor de spot met de concurrentie en onderlijnt de riskante kant van het verkrijgen van een goed tarief voor uw hypotheek. De realisatie is van de hand van Raf Reyntjens, Adult stond in voor de productie. De eerste golf van de campagne wordt vanaf vandaag nationaal uitgezonden. De 35’ spot zal ook online te zien zijn in verschillende prerolls en bannering formaten.
Credits:
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Zoé Muermans
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Julien Riviezzo
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Project Management : Yana Huygens
Banner : Cédric Fripiat (Sharpness)
Produced by: Adult
Director: Raf Reyntjens
Executive Producer: Tatiana Pierre
Producer: Brechje Depourcq
Post Producer: Eveline Welschen
Online: Nozon
Music & Sound: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]