Keytrade Bank lanceert vandaag zijn televisiespot voor zijn nieuwe online hypothecair krediet KEYHOME. Daarin drijft de bank met de nodige humor de spot met de concurrentie en onderlijnt de riskante kant van het verkrijgen van een goed tarief voor uw hypotheek. De realisatie is van de hand van Raf Reyntjens, Adult stond in voor de productie. De eerste golf van de campagne wordt vanaf vandaag nationaal uitgezonden. De 35’ spot zal ook online te zien zijn in verschillende prerolls en bannering formaten.
Credits:
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Zoé Muermans
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Julien Riviezzo
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Project Management : Yana Huygens
Banner : Cédric Fripiat (Sharpness)
Produced by: Adult
Director: Raf Reyntjens
Executive Producer: Tatiana Pierre
Producer: Brechje Depourcq
Post Producer: Eveline Welschen
Online: Nozon
Music & Sound: Raygun
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]