Keytrade Bank gaat (niet) retro

Keytrade Bank creëerde een nieuwe digitale campagne die gericht is naar millennials. De invalshoek? De terugkeer van al wat retro is. De twee visuals zijn dan ook een ode aan respectievelijk de sixties en de eighties. De campagne zegt het zelf al: voor je kledij en decoratie mag je gerust houden van “Retro, maar niet voor je bank”. Federate declineerde beide visuals naar verschillende online formaten, waaronder cinemagraphs en YouTube pre-rolls. Fotografen van dienst waren Jekyll n’ Hyde.Credits:
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact: Steven De Backer, Ilse Van den Borre, Aurélie Harrang, Eva Dillen
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Art Director: Manoah Iannello
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation: Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Gil Gauniaux, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management: Yana Huygens, Médéric Delvaulx
Photography: Jekyll n’ Hyde

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



