Nu de Kiabi-winkels weer open zijn en ook de e-shop op volle toeren draait, start de Franse kledingketen met een nieuwe service in ons land: de Voetgangers Drive. Concreet kunnen Belgische klanten, binnen 24 uur na hun bestelling in de e-shop, hun artikelen afhalen in de winkel zelf – zonder contact met winkelbezoekers of personeel, zonder wachttijd en zonder extra kost. Kiabi plant deze Voetgangers Drive internationaal uit te rollen als innovatieve en flexibele oplossing voor de business van morgen.
Kiabi heeft in België zes winkels – in Brussel (2), Anderlecht, Brugge, Luik en Charleroi – die vandaag van start gaan met de Voetgangers Drive. Met deze service wil het kledingmerk tegemoetkomen aan de huidige verwachtingen van de klant: voor het hele gezin kunnen winkelen zonder effectief een winkel te moeten binnengaan en zonder extra lang te moeten wachten door verlengde levertijden. De beten test de Voetgangers Drive uit in alle Belgische winkels, om het systeem op termijn internationaal uit te rollen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]