Geen e-commerce zonder efficiënt georganiseerde pakjesdiensten. Kiala, dat in 2012 toenadering zocht tot het UPS-netwerk om internationaal te kunnen doorgroeien, vervelt volledig tot UPS. Dat betekent dat alle Belgische Kiala-punten worden herdoopt tot UPS Access Points. In de loop van 2016 moet de hele operatie achter de rug zijn. De naamsverandering gaat overigens gepaard met een meer uitgebreide dienstverlening. Zo komt er een vakantiefunctie, waardoor klanten de levering van pakketten kunnen uitstellen wanneer ze tijdelijk afwezig zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]