TBWA\Paris ziet met lede ogen een eventueel vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie aan. Vertrekkend vanuit het broddelwerk dat de Brexit is geworden, heeft het bureau een film gemaakt waarin kikkers hun medeleven met het Verenigd Koninkrijk verwoorden aan de hand van een tragische interpretatie (of hoe je het ook opneemt) van 'Don't Leave Me Now' van Supertramp.
De 'Kikkers tegen Brexit'-campagne werd geproduceerd door TBWA\Else. O ja, u weet wellicht dat de Fransen aan de overkant van het Kanaal soms 'frogs' (kikkers) worden genoemd? #StopBrexit
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]