TBWA\Paris ziet met lede ogen een eventueel vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie aan. Vertrekkend vanuit het broddelwerk dat de Brexit is geworden, heeft het bureau een film gemaakt waarin kikkers hun medeleven met het Verenigd Koninkrijk verwoorden aan de hand van een tragische interpretatie (of hoe je het ook opneemt) van 'Don't Leave Me Now' van Supertramp.
De 'Kikkers tegen Brexit'-campagne werd geproduceerd door TBWA\Else. O ja, u weet wellicht dat de Fransen aan de overkant van het Kanaal soms 'frogs' (kikkers) worden genoemd? #StopBrexit
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]