TBWA\Paris ziet met lede ogen een eventueel vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie aan. Vertrekkend vanuit het broddelwerk dat de Brexit is geworden, heeft het bureau een film gemaakt waarin kikkers hun medeleven met het Verenigd Koninkrijk verwoorden aan de hand van een tragische interpretatie (of hoe je het ook opneemt) van 'Don't Leave Me Now' van Supertramp.
De 'Kikkers tegen Brexit'-campagne werd geproduceerd door TBWA\Else. O ja, u weet wellicht dat de Fransen aan de overkant van het Kanaal soms 'frogs' (kikkers) worden genoemd? #StopBrexit
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]