Uit een nieuw globaal onderzoek van tandpastafabrikant Signal blijkt dat kinderen hun tanden beter poetsen dan volwassenen. Zo poetst gemiddeld 60% van de kinderen de tanden twee keer per dag, terwijl het bij de volwassen slechts de helft is die dit doet. Kinderen geven dus het goede voorbeeld, en daarom heeft Signal in zijn nieuwste televisiespot, sinds enkele dagen te zien, op hen beroep gedaan om volwassenen betere poetsgewoontes aan te leren. De campagne staat tevens ook in lijn met Signals doel om tegen 2020 de poetsgewoontes van 100 miljoen mensen verbeteren. Het spotje werd gemaakt in samenwerking met creatief bureau McCann Barcelona.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]