Kinderen tonen hoe het moet!


Uit een nieuw globaal onderzoek van tandpastafabrikant Signal blijkt dat kinderen hun tanden beter poetsen dan volwassenen. Zo poetst gemiddeld 60% van de kinderen de tanden twee keer per dag, terwijl het bij de volwassen slechts de helft is die dit doet. Kinderen geven dus het goede voorbeeld, en daarom heeft Signal in zijn nieuwste televisiespot, sinds enkele dagen te zien, op hen beroep gedaan om volwassenen betere poetsgewoontes aan te leren. De campagne staat tevens ook in lijn met Signals doel om tegen 2020 de poetsgewoontes van 100 miljoen mensen verbeteren. Het spotje werd gemaakt in samenwerking met creatief bureau McCann Barcelona.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



