Kinderen tonen hoe het moet!

Uit een nieuw globaal onderzoek van tandpastafabrikant Signal blijkt dat kinderen hun tanden beter poetsen dan volwassenen. Zo poetst gemiddeld 60% van de kinderen de tanden twee keer per dag, terwijl het bij de volwassen slechts de helft is die dit doet. Kinderen geven dus het goede voorbeeld, en daarom heeft Signal in zijn nieuwste televisiespot, sinds enkele dagen te zien, op hen beroep gedaan om volwassenen betere poetsgewoontes aan te leren. De campagne staat tevens ook in lijn met Signals doel om tegen 2020 de poetsgewoontes van 100 miljoen mensen verbeteren. Het spotje werd gemaakt in samenwerking met creatief bureau McCann Barcelona.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]