Altijd dezelfde stress op het einde van het jaar: de zoektocht naar een origineel relatie- of eindejaarsgeschenk voor klanten of medewerkers. Nog te veel managers en ondernemers kiezen voor weinig inspirerende cadeaus. Terwijl er andere opties zijn. Om er maar één te noemen: de Kinepolis-bioscoopvoucher. Kinepolis Business ging aankloppen bij de Kerstman, vertegenwoordigd door Trouble Agency, om zijn ideale relatiegeschenk te promoten. Maar wel mét mondmasker.
Voor de ‘HoHo Hoor je wat ik zeg’-wedstrijd spreekt – of moeten we zeggen mompelt? – de Kerstman elke week een videoboodschap in met een tip. Wie kan raden wat hij zegt maakt kans op 25 bioscoopvouchers. Of de hoofdprijs van 2.500 euro. Meespelen kan vanaf 23 november, 6 weken lang op business.kinepolis.be.
Credits
Klant: Kinepolis Business
Contact: Séverine Smetz, Nancy Moerman
Creation: Trouble
Marketing Automation/website: Dallas
Video: Eckelwood
Geluid: Studio Helsinki
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]