Kinepolis Business en Trouble Agency kennen het ideale relatiegeschenk

Crea / News

Altijd dezelfde stress op het einde van het jaar: de zoektocht naar een origineel relatie- of eindejaarsgeschenk voor klanten of medewerkers. Nog te veel managers en ondernemers kiezen voor weinig inspirerende cadeaus. Terwijl er andere opties zijn. Om er maar één te noemen: de Kinepolis-bioscoopvoucher. Kinepolis Business ging aankloppen bij de Kerstman, vertegenwoordigd door Trouble Agency, om zijn ideale relatiegeschenk te promoten. Maar wel mét mondmasker.

Voor de ‘HoHo Hoor je wat ik zeg’-wedstrijd spreekt of moeten we zeggen mompelt? de Kerstman elke week een videoboodschap in met een tip. Wie kan raden wat hij zegt maakt kans op 25 bioscoopvouchers. Of de hoofdprijs van 2.500 euro. Meespelen kan vanaf 23 november, 6 weken lang op business.kinepolis.be.

Credits
Klant: Kinepolis Business
Contact: Séverine Smetz, Nancy Moerman
Creation: Trouble
Marketing Automation/website: Dallas
Video: Eckelwood
Geluid: Studio Helsinki