De Play-offs zijn van start gegaan. Iedereen kijkt uit naar het verloop van het competitieslot, want het belooft spannend te worden. Zo ook de ploeg van “90 minutes”, de populaire podcast van Sporza en Friends Of Sports die wekelijks de voetbal-actua tackelt.
De echte voetbalfan kan dus niet enkel de ogen maar ook zijn of haar oren de kost geven dankzij de professionele voebtalpraat van Aster Nzeyimana, Sam Kerkhofs, Filip Joos en Tuur Dierckx. Die laatste mag trouwens ook in de competitie vol aan de bak en de voeten laten spreken tijdens Play-off 2 met Westerlo. Want ook daar flitst de winger nu en dan. Om het slotakkoord van de 90 minutes podcast aan te kondigen, toont sports advertising agency Kiss The Badge in een online film echter waar Tuur zijn prioriteiten liggen. Met een dikke knipoog weliswaar.
CREDITS
Agency: Kiss The Badge
Client: Friends Of Sports, Sporza
Creative Director: Dennis Vandewalle
Operations Director: Leroy Deltour
Creation: Dennis Vandewalle, Arne Smets
Camera & Editing: Arne Smeets
Sound: Stijn Cautereels
Voice Over: Tuur Dierckx
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]