De #WuThomClan heeft heugelijk nieuws: Klaartje Galle wordt de nieuwe Chief Creative Officer voor van hun Belgische divisie. Na talloze belangrijke functies te hebben bekleed bij verschillende gerenommeerde bureaus en organisaties, brengt Klaartje een schat aan creatieve expertise en ervaring met zich mee. En zet ze een volgende stap in haar indrukwekkende carrière.
Voor haar start bij Wunderman Thompson, was Klaartje werkzaam als Executive Creative Director en Head of Design bij Accenture Song Belux. Daar speelde ze een sleutelrol bij het creëren van baanbrekende campagnes en verlegde ze alle creatieve grenzen in de hele customer journey. Voordien bekleedde ze belangrijke functies als Creative Director bij darwin BBDO en BBDO, waarbij ze haar innovatieve manier van denken kon toepassen. Klaartje begon haar carrière als Art Director bij Proximity, waar ze haar artistieke vaardigheden verfijnde en de basis legde voor haar opmerkelijke reis in de creatieve sector.
Erwin Jansen, CEO & co-founder : "We zijn enorm trots om Klaartje Galle te verwelkomen in ons team. Haar uitgebreide creatieve en design-ervaring gecombineerd met innovatieve flair maken haar de ideale kandidaat om onze creatieve inspanningen in België te leiden en inspireren. Klaartje heeft heel wat van uitzonderlijke campagnes en CX-oplossingen op haar palmares. En dat sluit perfect aan bij onze toewijding om de grenzen van creativiteit te verleggen. We zijn ervan overtuigd dat ze ons bureau naar nieuwe hoogten kan tillen."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]