Klant aan het stuur bij Europcar

Crea / News

EXE EuropcarRosapark stelt een internationale campagne voor Europcar voor onder de slogan 'Moving Your Way'. Daarin zet het Parijse bureau de klant centraal: het voegt voornamen aan de slogan toe om de campagne zo persoonlijk mogelijk te maken. In één moeite presenteert het de klantenoplossingen van Europcar: ToMyDoor levert de voertuigen op het adres van de klant af en Selection biedt luxe- en vrijetijdsvoertuigen aan.

De campagne loopt ook in België. Ze schakelt een rist media in, van affiches in de belangrijkste Europese luchthavens over pos tot en met reclame op de huurwagens zelf. In hartje Londen heeft in partnership met Mercedes-Benz een draaimolen gebouwd waarbij volwassenen kunnen plaatsnemen in de vijf recentste modellen van dat merk. Kers op de taart is een film van 45 seconden op Facebook en YouTube. Met de campagne wil Europcar zijn hypergepersonaliseerde aanbod promoten.

https://youtu.be/FkX206mWNcI